Využite potenciál webu naplno

Okuliare s čiernym rámom položené na notebooku.

Webová stránka spoločnosti je dnes už neoddeliteľnou súčasťou komunikácie každej firmy. Myslite na to, že vaša webová stránka zabezpečuje komunikáciu s kľúčovými skupinami, venujte sa jej preto pravidelne. Sledujú ju zamestnanci, potenciálni zamestnanci, partneri, zákazníci, novinári a pod.

Webové stránky môžeme vyhlásiť za nástroj PR, aj priameho marketingu a podpory predaja.

Čo by mala obsahovať vaša webová stránka?

Na váš web si chodia zákazníci pre informácie. O vás, o spoločnosti, o jej majiteľoch/riaditeľoch, o zákazníckom servise, o aktuálnej ponuke. Rovnako si na webe potrebujú zodpovedať otázky, ktoré ich trápia.

  • FAQ alebo chat bot

    Je vhodné, aby pre zákazníkov bolo na stránke vytvorené miesto pre otázky a odpovede, tzv. „diskusné fórum“, kde zákazník môže položiť svoju otázku priamo zodpovednej osobe alebo si prečítať FAQ (Frequently Asked Questions – často kladené otázky) a vyjadrenie na nejasnosti nájsť tu. Že neviete, čo by ste mali do FAQ napísať? Stačí počúvať vašich zákazníkov, prípadne obchodných partnerov.

  • Referencie

    Vaša komunikácia musí byť pravidelná, pravdivá a informácie musia byť aktuálne, to je samozrejmosť. Vaša spoločnosť tak získa vyššiu dôveryhodnosť. Na škodu nikdy nie je ani to, ak potenciálni budúci partneri alebo zákazníci nájdu na webovej stránke referencie. Tie vypovedajú o skúsenostiach spoločnosti, či o spokojnosti doterajších zákazníkov.

  • Online predaj

    Využite potenciál vášho webu naplno prostredníctvom e-shopu. Zabezpečte jeho interaktivitu a sledujte čísla. Keďže webová stránka vie veľmi dobre merať efektivitu, tak ste schopní prispôsobiť obsah a formu vášho webu jednotlivým návštevníkom. Cez webovú stránku môžete rozdávať napríklad online poukážky a usporadúvať rôzne súťaže, čo prispieva k podpore predaja.

  • Kráčajte s dobou

    Medzi najpodstatnejšie kritériá efektívnosti webovej stránky patrí jej obsahová atraktivita a grafická príťažlivosť. Že ste si nechali urobiť webovú stránku pred 10 rokmi je síce fajn, ale nezabúdajte ju aktualizovať. Nové šablóny na dizajn sú cenovo dostupné, aj rýchlo a jednoducho editovateľné. Pri grafike webu myslite na cieľovú skupinu vašich zákazníkov. Dnes sú už webové stránky plné fotografií, audio nahrávok či videí. Práve takýto obsah internetových užívateľov priláka a podnieti k tomu, aby na danej stránke zotrvali.

Pozor na pravopis

Zaujímavosť a relevantnosť obsahu internetovej stránky je jedna vec, ale texty na web by mali byť správne aj po gramatickej stránke. Štylistická a jazyková korektúra je základom pri tvorbe textov.  Chyby, či už grafické alebo tie gramatické, totiž dokážu rýchlo odpútať pozornosť a odradiť nejedného návštevníka stránky od ďalšieho čítania.

Stačí sa nám ozvať, jazykové a štylistické korektúry na webové stránky zabezpečíme do pár dní. 

Pripravíme vám atraktívny obsah, ktorým poviete všetko podstatné.
Napíšte nám