Tvorba PR a marketingovej stratégie 

PR články a tvorba textov

Obsah článkov zodpovedá vašim požiadavkám, formu upravíme podľa toho, kde bude váš text publikovaný.

Viac informácií

Korektúry a štylizácie

Každý text potrebuje dobrú jazykovú a štylistickú úpravu. Naše korektorky sa o to postarajú rýchlo a kvalitne.

Viac informácií

Corporate publishing

Pripravíme váš občasník, časopis či magazín na kľúč. Texty, grafiku, fotografie, postaráme sa aj o tlač.

Viac informácií

Tvorba PR a marketingovej stratégie

Vypracujeme vám PR a marketingovú stratégiu na mieru a pomôžeme vám s jej implementáciou do praxe.

Viac informácií

Poznáte svoju konkurenčnú výhodu? Viete, ako obsiahnuť všetky marketingové 4P? Spoľahnite sa na pomoc odborníkov agentúry Media Support. Vypracujeme vám PR a marketingovú stratégiu na mieru a pomôžeme vám s jej implementáciou do praxe. 

Komunikácia musí byť konzistentná

Robíte aj vy tieto chyby? Ak robíte biznis bez zadefinovanej marketingovej stratégie, možno sa aj vy dopúšťate niektorej z týchto 5 najčastejších chýb: 

 

  1. nemáte stanoveného avatara
  2. publikujete živelne, bez stanoveného plánu
  3. nerobíte unikátny obsah
  4. kopírujete rovnaký typ príspevkov v rámci všetkých médií
  5. používate rovnakú štylistiku na všetky komunikačné kanály 

V rámci marketingovej stratégie vám poradíme, ako tieto problémy odstrániť tak, aby bola vaša komunikácia konzistentná.

Vytvoríme pre vás marketingovú stratégiu, ktorá funguje

Stanovenie marketingovej stratégie pre vaše podnikanie je zásadné. V rámci svojej podnikateľskej činnosti nemôžete fungovať bez toho, aby ste poznali svoje ciele, konkurenciu, zákazníkov a spôsob, ako ich osloviť. Potrebujete stanoviť marketingovú stratégiu od začiatku? Alebo ju už definovanú máte, ale neprináša vám želané výsledky? V oboch prípadoch vám radi pomôžeme. 

V rámci marketingovej stratégie vám odporučíme takú kombináciu marketingových nástrojov, vďaka ktorým sa dostanete do povedomia potenciálnych zákazníkov a presvedčíte ich, aby váš produkt alebo službu kúpil. 

Poradíme vám, akú štylistiku v rámci komunikačných nástrojov zvoliť. Je totiž dôležité, aby ste komunikovali spôsobom, ktorý je prispôsobený konkrétnemu médiu. Rozdielnym spôsobom budeme komunikovať napríklad v článku pre Forbes a iným v príspevku na Instagrame. 

Pomôže nám PESO model

Pri stanovení marketingového mixu využívame metodológiu PESO, ktorú vytvorila ešte v roku 2014 Gini Dietrich, zakladateľka marketingovej spoločnosti Arment Dietrich v Chicagu. 

Zdroj: Spinsucks.com, preložené do slovenčiny

 

PESO model pozostáva zo štyroch druhov médií

  • Paid media (platené médiá) – médiá spojené s akýmkoľvek plateným kanálom (televízna alebo rozhlasová reklama, Google Ads, platená reklama na sociálnych sieťach, bannerová reklama atď.),
  • Earned media (získané médiá) – obsah vzťahujúci sa na vašu značku alebo produkty či služby, ktoré vytvoril niekto iný ako vy (pokrytie médií, zmienky na sociálnych sieťach, hodnotenia, influenceri a p.),
  • Shared media (zdieľané médiá) – akýkoľvek obsah, ktorý súvisí so sociálnymi médiami, 
  • Owned media (vlastné médiá) – médiá, nad ktorými má vaša firma kontrolu a ktorý sama vytvára (napr. web, blog, sociálne siete, e-booky a podobne). 

Konkurenčnú výhodu dosiahnete len vtedy, keď dokážete všetky typy médií využívať cielene a premyslene. 

A práve tu je priestor pre realizáciu premyslenej PR stratégie. V oblasti PR zaznamenávame v posledných rokoch výrazný posun; zatiaľ čo predtým išlo o orientáciu na získané médiá, dnes sa v rámci nej zameriavame na plánovanie integrovaných kampaní.  

Koncept PESO nielenže jednotlivé druhy médií prepája, ale umožňuje nám tiež prispôsobiť štýl a tón komunikácie koncovému zákazníkovi a určiť dosiahnuteľné a merateľné ciele.  

 

Ako pracujeme? 

#1 Dohodneme si stretnutie

Dajte nám vedieť, ako vám môžeme pomôcť. Napíšte nám cez kontaktný formulár, na e-mailovú adresu asistent@textynakluc.sk alebo nás kontaktujte telefonicky na 0903 674 453. Priamo do správy môžete pridať aj popis vašej podnikateľskej činnosti a problémy, ktoré potrebujete riešiť. Dohodneme si vami vyhovujúci termín online rozhovoru cez FaceTime, Whatsapp, Skype, Google Meet alebo Zoom alebo osobné stretnutie.   

#2 Zanalyzujeme aktuálnu situáciu a ciele

Počas konzultácie sa snažíme čo najlepšie pochopiť vaše podnikanie. Aké sú vaše produkty alebo služby, kto je vaša konkurencia, akú máte cieľovú skupinu? Aká je vaša konkurenčná výhoda? Spoločne sa pozrieme na to, akým spôsobom aktuálne komunikujete a ktoré kanály pritom využívate. Zanalyzujeme, čo vám prináša výsledky a čo nie. Zistíme váš cieľ v rámci komunikačnej stratégie – chcete sa dostať do médií, spolupracovať s influencermi alebo riešiť viac vlastné kanály? 

#3 Pripravíme vám marketingovú stratégiu

Na základe vstupnej analýzy a stanovených cieľov následne vypracujeme marketingovú stratégiu. Odporučíme vám nielen vhodné komunikačné kanály (médiá, blogy, sociálne siete a p.), ale aj konkrétny obsah komunikácie.

  • Ako oslovovať cieľovú skupinu?
  • O akých témach by sa dalo komunikovať?
  • Ktoré z nich sú zaujímavé pre zákazníkov či médiá? 

#4 Pomôžeme vám s implementáciou

Vypracovanú marketingovú stratégiu môžete použiť ako guideline pre realizáciu činností vo vlastnej réžii

V prípade záujmu vám však radi pomôžeme aj so samotnou realizáciou súvisiacich aktivít. Zabezpečíme pre vás tvorbu nových alebo editáciu existujúcich textov, korektúry, správu sociálnych sietí či komunikáciu s médiami. 

Kto vám poradí?

Mgr. Miroslava Ryšková PR manažérka, majiteľka spoločnosti Media Support a zakladateľka instagramového profilu @viete_po_slovensky

Mnohí podnikatelia horlivo tvoria obsah na Instagram a Facebook. Pritom si neuvedomujú, že sociálne siete sú len jedným z komunikačných nástrojov spoločnosti. Mojím cieľom je tvoriť obsah, ktorý firmy zviditeľní pre rôzne cieľové skupiny. Vďaka dôsledne vypracovanej PR a marketingovej stratégii a príprave kvalitného obsahu sa dokážete priblížiť k svojmu zákazníkovi, pretože správne volené slová majú veľkú moc a dokážu podporiť potenciál vašej firmy.“

Mirka je absolventka odboru slovenský jazyk a literatúra a histórie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Aktívna copywriterka a PR manažérka, autorka e-bookov zo série Získajte vo svojom podnikaní náskok. Tvorí obsah pre rozličné firmy, píše blogy, texty na web, PR články, brožúry či noviny na mieru a na sociálnych sieťach učí Slovákov po slovensky.

 

Naša vízia: Aby správne slová dokázali zviditeľniť váš potenciál. 

Spokojní zákazníci o nás povedali

S pani Ryškovou spolupracujeme od začiatku roku 2016. V prvej etape nám pomáhala pri tvorbe textov a popisov na náš web. Svojím štýlom a jazykom presne vystihla podstatu toho, čo sme chceli vykomunikovať. Jej profesionálny a ústretový prístup, skúsenosti nás presvedčili spoluprácu rozšíriť. V súčasnosti nám pomáha pri tvorbe komunikačného plánu, príprave a distribúcií tlačových správ, príprave mesačného newsletteru. Teší nás, že  ju máme v našom tíme 🙂
Karol Kováč, Inštitút stresu

Zaujmite zákazníkov správnym spôsobom

Nájdite s nami svoj štýl komunikácie a zaujmite cieľové skupiny správnym spôsobom. Bude nám cťou sprevádzať vás týmto procesom od úplného začiatku a sledovať s vami dosiahnuté úspechy. 

Generálna riaditeľka BNI Slovensko porozprávala svoj príbeh pre redakciu STARTITUP.SK.

„Mala som už napísaný list na rozlúčku,“ prezradila známa podnikateľka, ktorá dnes vedie biznis s miliónmi

Módna návrhárka Veronika Gall prezentovala svoje biznis modely na stránkach magazínu EVITA.

Sedem fatálnych prešľapov Sloveniek proti biznis móde.

Mirka Ryšková o svojom profile @viete_po_slovensky v rozhovore pre FUNRADIO.

Funradio podcast s Mirkou Ryškovou

 

Pripravíme vám atraktívny obsah, ktorým poviete všetko podstatné.
Napíšte nám